For forespørgsler vedrørende oprettelse af en konto på Zodiacbet.com, finansiering af din konto, placering af indsatser eller løbende kampagnetilbud, så tøv ikke med at kontakte os via e-mail eller live chat.
For at sikre, at vi giver dig det højeste serviceniveau, bedes du venligst give os en omfattende beskrivelse af dit problem. Hvis du er en registreret spiller, bedes du inkludere dit brugernavn som reference.
For svar på de oftest stillede spørgsmål kan du læse vores FAQ-sektion på vores hjemmeside.
Med hensyn til specifikke spørgsmål bedes du rette din korrespondance til [email protected] for følgende bekymringer:
Registrering af konto og profil
Dette omfatter oprettelse af nye konti, opdatering af personlige profiler, suspension og deaktivering af konti.
Kampagner og begivenheder
For forespørgsler relateret til igangværende kampagner og events, kriterier for berettigelse og bonuskvalifikation.
Generelle bekymringer
Det gælder forespørgsler om spilleregler og tekniske spørgsmål. Hvis du på nogen måde finder løsningen af dit problem utilfredsstillende, har du mulighed for at indgive en klage til Curacao Gaming Authority på [email protected].
Hvis du har spørgsmål om ind- og udbetalinger, bedes du kontakte [email protected] for at få hjælp til følgende spørgsmål:
Indbetalinger og udbetalinger
Dette omfatter processen med at indbetale penge på din Zodiacbet.com-konto, udbetale dine gevinster og status for dine indbetalings-/udbetalingstransaktioner.